http://unixlinux.tmit.bme.hu/index.php/A_ZH_j%C3%A1t%C3%A9kszab%C3%A1lyai?feed=atom&action=historyA ZH játékszabályai - Laptörténet2024-03-29T14:37:49ZAz oldal laptörténete a wikibenMediaWiki 1.19.3-1//unixlinux.tmit.bme.hu/index.php?title=A_ZH_j%C3%A1t%C3%A9kszab%C3%A1lyai&diff=5045&oldid=prevKornAndras: elfogadott házi feladatért járó bónuszpontrendszer összhangba hozva a tárgyról szóló lap tartalmával2012-09-21T07:23:11Z<p>elfogadott házi feladatért járó bónuszpontrendszer összhangba hozva a tárgyról szóló lap tartalmával</p>
<table class='diff diff-contentalign-left'>
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<tr valign='top'>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">←Régebbi változat</td>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">A lap 2012. szeptember 21., 07:23-kori változata</td>
</tr><tr>
<td colspan="2" class="diff-lineno">14. sor:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">14. sor:</td>
</tr>
<tr>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>A [[Eddigi ZH-kérdések|kérdések]] értelmesek lesznek (olyan kérdés, hogy pl. "milyen opcióval kell mountolnunk az xfs-t, ha egy snapshotot és az eredetit egyszerre akarjuk mountolni?" vagy "milyen kapcsolói vannak az ls parancsnak?" nem várható).</div></td>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>A [[Eddigi ZH-kérdések|kérdések]] értelmesek lesznek (olyan kérdés, hogy pl. "milyen opcióval kell mountolnunk az xfs-t, ha egy snapshotot és az eredetit egyszerre akarjuk mountolni?" vagy "milyen kapcsolói vannak az ls parancsnak?" nem várható).</div></td>
</tr>
<tr>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td>
</tr>
<tr>
<td class="diff-marker">−</td>
<td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>Akinek a ZH megírásakor elfogadott házi feladata van, a ZH-n <span class="diffchange diffchange-inline">5</span> <span class="diffchange diffchange-inline">pluszpontot</span> kap.</div></td>
<td class="diff-marker">+</td>
<td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>Akinek a ZH megírásakor elfogadott házi feladata van, a ZH-n <span class="diffchange diffchange-inline">10%-kal</span> <span class="diffchange diffchange-inline">több pontot</span> kap.</div></td>
</tr>
<tr>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td>
</tr>
<tr>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>== Ideológia ==</div></td>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>== Ideológia ==</div></td>
</tr>
</table>KornAndras//unixlinux.tmit.bme.hu/index.php?title=A_ZH_j%C3%A1t%C3%A9kszab%C3%A1lyai&diff=4234&oldid=prevKornAndras: Itt is megemlítem, hogy 5 pluszpont jár a ZH-n az elfogadott háziért.2010-09-08T20:29:24Z<p>Itt is megemlítem, hogy 5 pluszpont jár a ZH-n az elfogadott háziért.</p>
<table class='diff diff-contentalign-left'>
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<tr valign='top'>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">←Régebbi változat</td>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">A lap 2010. szeptember 8., 20:29-kori változata</td>
</tr><tr>
<td colspan="2" class="diff-lineno">13. sor:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">13. sor:</td>
</tr>
<tr>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td>
</tr>
<tr>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>A [[Eddigi ZH-kérdések|kérdések]] értelmesek lesznek (olyan kérdés, hogy pl. "milyen opcióval kell mountolnunk az xfs-t, ha egy snapshotot és az eredetit egyszerre akarjuk mountolni?" vagy "milyen kapcsolói vannak az ls parancsnak?" nem várható).</div></td>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>A [[Eddigi ZH-kérdések|kérdések]] értelmesek lesznek (olyan kérdés, hogy pl. "milyen opcióval kell mountolnunk az xfs-t, ha egy snapshotot és az eredetit egyszerre akarjuk mountolni?" vagy "milyen kapcsolói vannak az ls parancsnak?" nem várható).</div></td>
</tr>
<tr>
<td colspan="2" class="diff-empty"> </td>
<td class="diff-marker">+</td>
<td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"></td>
</tr>
<tr>
<td colspan="2" class="diff-empty"> </td>
<td class="diff-marker">+</td>
<td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>Akinek a ZH megírásakor elfogadott házi feladata van, a ZH-n 5 pluszpontot kap.</div></td>
</tr>
<tr>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td>
</tr>
<tr>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>== Ideológia ==</div></td>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>== Ideológia ==</div></td>
</tr>
</table>KornAndras//unixlinux.tmit.bme.hu/index.php?title=A_ZH_j%C3%A1t%C3%A9kszab%C3%A1lyai&diff=3187&oldid=prevKornAndras: nem egy, hanem két-három gyakorlati feladat van2009-11-12T12:23:01Z<p>nem egy, hanem két-három gyakorlati feladat van</p>
<table class='diff diff-contentalign-left'>
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<tr valign='top'>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">←Régebbi változat</td>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">A lap 2009. november 12., 12:23-kori változata</td>
</tr><tr>
<td colspan="2" class="diff-lineno">5. sor:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">5. sor:</td>
</tr>
<tr>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>Időtartam: kb. 60 perc.</div></td>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>Időtartam: kb. 60 perc.</div></td>
</tr>
<tr>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td>
</tr>
<tr>
<td class="diff-marker">−</td>
<td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>A második részben <span class="diffchange diffchange-inline">egy</span> egyszerűbb gyakorlatközeli feladatot kell megoldani; ehhez egy darab, előre elkészített, tetszőleges ''kézzel írt'' tartalmú A4-es méretű papírlap használható segédeszközként. A segédeszközöket a ZH elején begyűjtöm és a második rész kezdetekor újra kiosztom, úgyhogy lehetőleg mindenki írja rá a nevét.</div></td>
<td class="diff-marker">+</td>
<td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>A második részben <span class="diffchange diffchange-inline">két-három</span> egyszerűbb gyakorlatközeli feladatot kell megoldani; ehhez egy darab, előre elkészített, tetszőleges ''kézzel írt'' tartalmú A4-es méretű papírlap használható segédeszközként. A segédeszközöket a ZH elején begyűjtöm és a második rész kezdetekor újra kiosztom, úgyhogy lehetőleg mindenki írja rá a nevét.</div></td>
</tr>
<tr>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>Időtartam: kb. 30 perc.</div></td>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>Időtartam: kb. 30 perc.</div></td>
</tr>
<tr>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td>
</tr>
</table>KornAndras//unixlinux.tmit.bme.hu/index.php?title=A_ZH_j%C3%A1t%C3%A9kszab%C3%A1lyai&diff=2194&oldid=prevKornAndras: update 20072007-10-28T19:05:57Z<p>update 2007</p>
<table class='diff diff-contentalign-left'>
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<tr valign='top'>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">←Régebbi változat</td>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">A lap 2007. október 28., 19:05-kori változata</td>
</tr><tr>
<td colspan="2" class="diff-lineno">5. sor:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">5. sor:</td>
</tr>
<tr>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>Időtartam: kb. 60 perc.</div></td>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>Időtartam: kb. 60 perc.</div></td>
</tr>
<tr>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td>
</tr>
<tr>
<td class="diff-marker">−</td>
<td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>A második részben egy egyszerűbb gyakorlatközeli feladatot kell megoldani; ehhez egy darab, előre elkészített, tetszőleges tartalmú A4-es méretű papírlap használható segédeszközként. A segédeszközöket a ZH elején begyűjtöm és a második rész kezdetekor újra kiosztom, úgyhogy lehetőleg mindenki írja rá a nevét.</div></td>
<td class="diff-marker">+</td>
<td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>A második részben egy egyszerűbb gyakorlatközeli feladatot kell megoldani; ehhez egy darab, előre elkészített, tetszőleges<span class="diffchange diffchange-inline"> ''kézzel írt''</span> tartalmú A4-es méretű papírlap használható segédeszközként. A segédeszközöket a ZH elején begyűjtöm és a második rész kezdetekor újra kiosztom, úgyhogy lehetőleg mindenki írja rá a nevét.</div></td>
</tr>
<tr>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>Időtartam: kb. 30 perc.</div></td>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>Időtartam: kb. 30 perc.</div></td>
</tr>
<tr>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td>
</tr>
<tr>
<td class="diff-marker">−</td>
<td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>Egynél lényegesen több csoport várható.</div></td>
<td class="diff-marker">+</td>
<td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>Egynél lényegesen több csoport várható<span class="diffchange diffchange-inline">. Az első résznél valószínűleg minden egyes feladatlap különbözik majd</span>.</div></td>
</tr>
<tr>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td>
</tr>
<tr>
<td class="diff-marker">−</td>
<td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>A zh eredménye végeredményben bináris: 50% vagy afölötti <span class="diffchange diffchange-inline">pontszám</span> esetén a ZH sikeres, ez alatt sikertelen. A <span class="diffchange diffchange-inline">zh</span> eredménye a vizsgába nem számít bele, a félév végi jegyet nem befolyásolja.</div></td>
<td class="diff-marker">+</td>
<td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>A zh eredménye végeredményben bináris: 50% vagy afölötti <span class="diffchange diffchange-inline">összpontszám</span> esetén a ZH sikeres, ez alatt sikertelen. A <span class="diffchange diffchange-inline">ZH</span> eredménye a vizsgába nem számít bele, a félév végi jegyet nem befolyásolja.</div></td>
</tr>
<tr>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td>
</tr>
<tr>
<td class="diff-marker">−</td>
<td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>A kérdések értelmesek lesznek (olyan kérdés, hogy pl. "milyen opcióval kell mountolnunk az xfs-t, ha egy snapshotot és az eredetit egyszerre akarjuk mountolni?" vagy "milyen kapcsolói vannak az ls parancsnak?" nem várható).</div></td>
<td class="diff-marker">+</td>
<td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>A <span class="diffchange diffchange-inline">[[Eddigi ZH-</span>kérdések<span class="diffchange diffchange-inline">|kérdések]]</span> értelmesek lesznek (olyan kérdés, hogy pl. "milyen opcióval kell mountolnunk az xfs-t, ha egy snapshotot és az eredetit egyszerre akarjuk mountolni?" vagy "milyen kapcsolói vannak az ls parancsnak?" nem várható).</div></td>
</tr>
<tr>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td>
</tr>
<tr>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>== Ideológia ==</div></td>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>== Ideológia ==</div></td>
</tr>
<tr>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td>
</tr>
<tr>
<td class="diff-marker">−</td>
<td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>A <span class="diffchange diffchange-inline">zh</span> elsődleges célja az, hogy a hallgatóság a félév közben legalább egyszer felfrissítse a tudását, átismételje az anyagot.</div></td>
<td class="diff-marker">+</td>
<td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>A <span class="diffchange diffchange-inline">ZH</span> elsődleges célja az, hogy a hallgatóság a félév közben legalább egyszer felfrissítse a tudását, átismételje az anyagot.</div></td>
</tr>
<tr>
<td class="diff-marker">−</td>
<td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>Ezért fontos, hogy lehessen számítani arra, hogy értelmesek lesznek a kérdések: így talán senkinek nem jut eszébe bemagolni az mke2fs kapcsolóit, és ehelyett értelmes tanulásra fordítja az idejét.</div></td>
<td class="diff-marker">+</td>
<td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>Ezért fontos, hogy lehessen számítani arra, hogy értelmesek lesznek a <span class="diffchange diffchange-inline">[[Eddigi ZH-kérdések|</span>kérdések<span class="diffchange diffchange-inline">]]</span>: így talán senkinek nem jut eszébe bemagolni az <span class="diffchange diffchange-inline"><tt></span>mke2fs<span class="diffchange diffchange-inline"></tt></span> kapcsolóit, és ehelyett értelmes tanulásra fordítja az idejét.</div></td>
</tr>
<tr>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td>
</tr>
<tr>
<td class="diff-marker">−</td>
<td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>A <span class="diffchange diffchange-inline">zh</span> másodlagos (de fontos) célja az, hogy kiderüljön, vannak-e olyan anyagrészek, amiket nem mondtam el elegendően jól.</div></td>
<td class="diff-marker">+</td>
<td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>A <span class="diffchange diffchange-inline">ZH</span> másodlagos (de fontos) célja az, hogy kiderüljön, vannak-e olyan anyagrészek, amiket nem mondtam el elegendően jól.</div></td>
</tr>
<tr>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td>
</tr>
<tr>
<td class="diff-marker">−</td>
<td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>Segédeszközt azért lehet használni, mert a "puska" készítése során az ember akaratlanul is sokmindent megjegyez, megtanul. Ráadásul várhatóan mindenki azt írja majd a segédeszközére, amit a legkevésbé tud, tehát pont azt fogja jobban megtanulni, miközben leírja.</div></td>
<td class="diff-marker">+</td>
<td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>Segédeszközt azért lehet használni, mert a "puska" készítése során az ember akaratlanul is sokmindent megjegyez, megtanul. Ráadásul várhatóan mindenki azt írja majd a segédeszközére, amit a legkevésbé tud, tehát pont azt fogja jobban megtanulni, miközben leírja<span class="diffchange diffchange-inline">. Ezért kell kézzel írni a puskát (tudom, hogy fáj, én is utálnám): ha csak cut'n'paste-tel kimásoljátok rá a wiki vagy más digitális forrás tartalmát, az nem igényli ugyanazt az odafigyelést és ezért nem éri el a célját</span>.</div></td>
</tr>
<tr>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td>
</tr>
<tr>
<td class="diff-marker">−</td>
<td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>A sok csoport értelme az, hogy kevésbé unalmas a <span class="diffchange diffchange-inline">zh</span>-javítás, és kisebb a kísértés az egymásról való puskázásra.</div></td>
<td class="diff-marker">+</td>
<td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>A sok csoport értelme az, hogy<span class="diffchange diffchange-inline"> így</span> kevésbé unalmas a <span class="diffchange diffchange-inline">ZH</span>-javítás<span class="diffchange diffchange-inline"> (bár sokkal időigényesebb)</span>, és kisebb a kísértés az egymásról való puskázásra.</div></td>
</tr>
<tr>
<td colspan="2" class="diff-empty"> </td>
<td class="diff-marker">+</td>
<td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"></td>
</tr>
<tr>
<td colspan="2" class="diff-empty"> </td>
<td class="diff-marker">+</td>
<td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>A ZH eredménye azért nem számít bele a vizsgába, hogy tetszőlegesen szigorúan pontozhassam, ezzel visszajelzést adva a szerintem fontos pontatlanságokról (mert ezek miatt a feladat is részben pontatlan marad, hahaha), anélkül, hogy ez szükségszerűen rossz félév végi jegyet vonna maga után.</div></td>
</tr>
<tr>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td>
</tr>
<tr>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>Az előre feltett kérdések értelme:</div></td>
<td class="diff-marker"> </td>
<td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>Az előre feltett kérdések értelme:</div></td>
</tr>
</table>KornAndras//unixlinux.tmit.bme.hu/index.php?title=A_ZH_j%C3%A1t%C3%A9kszab%C3%A1lyai&diff=1682&oldid=prevKornAndras: Protected "A ZH játékszabályai": Adminisztratív szabályokat rögzít, nem közösségi oldal. [edit=sysop:move=sysop]2006-11-11T22:16:11Z<p>Protected "<a href="/A_ZH_j%C3%A1t%C3%A9kszab%C3%A1lyai" title="A ZH játékszabályai">A ZH játékszabályai</a>": Adminisztratív szabályokat rögzít, nem közösségi oldal. [edit=sysop:move=sysop]</p>
<table class='diff diff-contentalign-left'>
<tr valign='top'>
<td colspan='1' style="background-color: white; color:black;">←Régebbi változat</td>
<td colspan='1' style="background-color: white; color:black;">A lap 2006. november 11., 22:16-kori változata</td>
</tr></table>KornAndras//unixlinux.tmit.bme.hu/index.php?title=A_ZH_j%C3%A1t%C3%A9kszab%C3%A1lyai&diff=1681&oldid=prevKornAndras: v1.02006-11-11T22:14:23Z<p>v1.0</p>
<p><b>Új lap</b></p><div>A zárthelyi két részből áll.<br />
<br />
Az első részben inkább elméleti kérdések várhatók, amelyek fogalmakra, összefüggésekre kérdeznek rá.<br />
Ezek megválaszolásához semmilyen segédeszközt nem szabad használni.<br />
Időtartam: kb. 60 perc.<br />
<br />
A második részben egy egyszerűbb gyakorlatközeli feladatot kell megoldani; ehhez egy darab, előre elkészített, tetszőleges tartalmú A4-es méretű papírlap használható segédeszközként. A segédeszközöket a ZH elején begyűjtöm és a második rész kezdetekor újra kiosztom, úgyhogy lehetőleg mindenki írja rá a nevét.<br />
Időtartam: kb. 30 perc.<br />
<br />
Egynél lényegesen több csoport várható.<br />
<br />
A zh eredménye végeredményben bináris: 50% vagy afölötti pontszám esetén a ZH sikeres, ez alatt sikertelen. A zh eredménye a vizsgába nem számít bele, a félév végi jegyet nem befolyásolja.<br />
<br />
A kérdések értelmesek lesznek (olyan kérdés, hogy pl. "milyen opcióval kell mountolnunk az xfs-t, ha egy snapshotot és az eredetit egyszerre akarjuk mountolni?" vagy "milyen kapcsolói vannak az ls parancsnak?" nem várható).<br />
<br />
== Ideológia ==<br />
<br />
A zh elsődleges célja az, hogy a hallgatóság a félév közben legalább egyszer felfrissítse a tudását, átismételje az anyagot.<br />
Ezért fontos, hogy lehessen számítani arra, hogy értelmesek lesznek a kérdések: így talán senkinek nem jut eszébe bemagolni az mke2fs kapcsolóit, és ehelyett értelmes tanulásra fordítja az idejét.<br />
<br />
A zh másodlagos (de fontos) célja az, hogy kiderüljön, vannak-e olyan anyagrészek, amiket nem mondtam el elegendően jól.<br />
<br />
Segédeszközt azért lehet használni, mert a "puska" készítése során az ember akaratlanul is sokmindent megjegyez, megtanul. Ráadásul várhatóan mindenki azt írja majd a segédeszközére, amit a legkevésbé tud, tehát pont azt fogja jobban megtanulni, miközben leírja.<br />
<br />
A sok csoport értelme az, hogy kevésbé unalmas a zh-javítás, és kisebb a kísértés az egymásról való puskázásra.<br />
<br />
Az előre feltett kérdések értelme:<br />
* (remélhetőleg :) elegendően sok van belőlük ahhoz, hogy ne legyen értelme célzottan ezeket és a rájuk adandó válaszokat megtanulni;<br />
* (szintén remélhetőleg) látszik belőlük, hogy valóban inkább megérteni, mint bevágni kell a tárgy anyagát.</div>KornAndras